Etykiety

foto (369) music (101) osobiste (284)

sobota, 30 listopada 2013

znowu o tej koszuli

Jestem na 99% pewien że już pisałem o tej piosence, być może nawet wrzuciłem to video. Nieważne zresztą, licznik wskazuje 446 postów na blogu, więc nie będę ich przeglądał i szukał. Nawet jeśli to drugi raz to warto, bo dobra piosenka, a teledysk genialny. Można by go dedykować ok. 1/3 polskiego społeczeństwa, deklaratywnie katolickiego, która ma problem z fundamentalnym zrozumieniem pojęcia "tolerancja", w tym części żyjącej w celibacie (również deklaratywnie). Ale żeby nie wchodzić w politykę, którą generalnie mam gdzieś, dzisiaj dedykuję ten numer mojemu dobremu koledze i aktorowi Pawłowi H., który ostatnio walczy z tzw. brutalną rzeczywistością. W imię wytrwałości i sztuki!



Brak komentarzy: