Etykiety

foto (369) music (101) osobiste (284)

wtorek, 14 czerwca 2011

off-faces 2010


Za niecałe 2 miesiące rozpocznie się kolejna edycja Off Festiwalu. Każdego roku żelazna pozycja w moim osobistym kalendarzu. Jeździmy tam od drugiej edycji, a każda kolejna jest coraz lepsza. Tegoroczna bije już wszelkie rekordy jeśli chodzi o atrakcyjność zaproszonych artystów. Ariel Pink's Haunted Graffiti, Blonde Redhead, Current 93, Deerhoof, Destroyer, How To Dress Well, Junior Boys, Junip, Kode9, Liars, Low, Mogwai, Polvo, Primal Scream, Public Image Ltd., Ringo Deathstar, Jon Spencer, Twin Shadow, Warpaint, Xiu Xiu, Yacht - wszystkie te zespoły i ich płyty to dla mnie jazda obowiązkowa 2010-2011. Nie mam pojęcia jak te wszystkie koncerty "przerobię" w trzy dni. Znając życie nie da się. Biegać od sceny do sceny to nie dla mnie. Zdecydowanie wolę obejrzeć na spokojnie jeden koncert od początku do końca niż połowę jednego i połowę drugiego.
A gdzie polskie zespoły? Bielizna, Janerka, Kamp, Igor Boxx, Kury, Asia i Koty, Dezerter... Będę mało oryginalny jeśli stwierdzę, że tegoroczny Off oferuje zestaw kompletnie unikalny i absolutnie topowy jeśli chodzi o ciekawą współczesną muzykę indie.

W 2009 roku wrzuciłem na bloga kilka portretów przyjaciół, z którymi spotkałem się na festiwalu. W zeszłym roku ponownie zrobiłem kilka zdjęć "ku pamięci". Kliszę wywołałem... przedwczoraj. No cóż, to przynajmniej lepiej niż po 4 latach.
W każdym razie, poza listą artystów, to też bardzo dobra zapowiedź festiwalu 2011.

Konkurs dla chętnych: znajdź te same twarze, tylko o rok starsze... ;)












4 komentarze:

Nadja pisze...

When I saw the previous series
of portraits,
I decided to follow your blog.
And this series is equally fantastic.
Really amazing portraits!
XXX

Sevillian pisze...

well, i wouldn't call them fantastic, but anyway, thanks a lot Nadja! :)

Nadja pisze...

:-P

Anonimowy pisze...

"a jak tak mocno zacisne oczy, to przeniose sie do innej rzeczywistosci.. najlepiej od razu na offa 2011.."

marta x