Etykiety

foto (369) music (101) osobiste (284)

poniedziałek, 15 marca 2010

kryptoreklama

Ukazał się właśnie nowy (32/2010) numer kwartalnika "Fotografia" - moim zdaniem najlepszego w Polsce czasopisma poświęconego w 100% fotografii. W nim m.in. artykuł na temat wystawy Michaela Light'a, o której pisałem w grudniu, surowe czarno-białe krajobrazy Islandii w obiektywie Nokkvi Eliassona, a także bardzo ciekawe sepiowe polaroidy Nicholasa Wintera (do numeru została też dołączona płyta DVD z filmem jemu poświęconym).
Ten numer jest też dla mnie wyjątkowy, gdyż znalazł się w nim mój artykuł - relacja z ostatnich targów Paris Photo, o czym swojego czasu wspomniałem na blogu. Tak więc niniejszym podwójnie zachęcam do zakupu... :) Jest do dostania m.in. w Empikach.
Przy okazji przepraszam za niespójność stylistyczną, która tu i ówdzie w artykule się pojawia. To niestety wynik (wy)cięć redaktorskich, o których dowiedziałem się... otwierając dzisiaj kwartalnik.

5 komentarzy:

wu pisze...

pro! cięć w tekście nie czuc, spokojnie. kilka powtorzen ale to juz moze jakas inna pani od polskiego Ci wytknie :P przez chwilke poczulam ten paryski wielki swiat = dobre jest. No i magazyn sam, excellent!

Anonimowy pisze...

Ja Ci dam panią od polskiego Pani Psycholog. :)
Artykuł wyszedł na surowo.

Foty N. Eliassona powaliły mnie. Zaczęłam szperać w jego sprawie.

roberto pisze...

pytałem u nas w kiosku. Nie mają tej gazety...

Sevillian pisze...

W: zapewniam że oryginał czyta sie ciut lepiej
R: z tego co slyszalem to wysylka do oslo szykuje sie dzis lub zaraz po swietach...

czara pisze...

Muszę nie zapomnieć, jak tylko będę mieć Empik w zasięgu. Jestem bardzo ciekawa tego artykułu, z cięciami czy bez. Chociaż te targi wydają mi się być już tak czasowo odległe...